Ärligt talat, dra åt helvete

Jisses amalia.
Den där snubben som förväntade sig ett och ett annat
och sedan blev otrevlig
är typiskt en sådan man aldrig ska behöva träffa på igen

Det är inte meningen att denne otrevlige skall dyka upp
när jag jobbar på cafét en söndag som denna
Ännu mer sjukt är det att jag spenderade en timme på cafét,
sedan skulle jag jobba på restaurangen resten av kvällen
De lyckades alltså pricka in precis rätt tillfälle att.. att..
att vadå?

- Det här var det sjukaste, sa jag
- Så sjukt var det väl inte?, sa den otrevlige

Sedan drack polarna en dubbel espresso och en capuccino
helt sådär jätte oskyldigt
vad var grejen?
varför ville de se mitt face?

(En ursäkt hade ju förståss suttit fint och sedan:)
Ärligt talat, Dra åt helvete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0