Heliga otrevliga höst

Fortfarande sjuk
Fortfarande höst

Inget av ovanstående kan jag göra mycket åt
men medan jag väntar på att tillfriskna
kan jag kanske lära mig njuta av hösten


HÖST-PEPP-LISTA:

-1. Höstkläder
Din outfit kan knappt misslyckas på hösten.
Du får chans att använda sådär lagom mycket plagg.
Du är varken osmakligt lättklädd eller påpälsad som du är under sommar/vinter.
(Ge mig honom i stickad tröja, skinnjacka, halsduk, och boots. Valfria varma färger)

-2. Den Höga luften
Frisk höstluft, känns som rena hälsokuren att andas

-3. Höstmyset
Lite av en klyscha om man frågar mig
men man kan väl känna igen sig i att mörkret och kylan 
sänder mysfaktor i och med att man har en anledning
till att tända ljus,
att värma sig med te,
samt ägna sig åt inomhusaktiviteter
såsom bokläsning och filmtittande.

.. OCH MER?

Om du kan
är du hjärtligt välkommen att
hjälpa mig lära mig
uppskatta denna årstid.

Ps. 
Argument som:
Hösten är bra för att då uppskattar vi sommaren/vintern mer när den väl kommer.
RATAS/förklaras ogiltliga eftersom det egentligen i grunden är cred till en annan årstid.


Kommentarer
Postat av: Vince

Sv: Tack så mycket! :D

2010-11-03 @ 09:15:26
URL: http://diarybyvince.se
Postat av: liindblaads

och jag instämmer på din kommentar ;)

2010-11-03 @ 11:11:04
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Jona

Höstlöven! Att det är vackert på hösten?

2010-11-03 @ 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0