Dag 2 Sjöliv. 15/8- 11.

JA: MAT, ALKOHOL, LÖPNING. MÅLA, SKRIVA, LÄSA. (FRUKT ÄR MAT)
NEJ: SNASK OCH EX. (SNASK ÄR ALLT FRÅN GLASS TILL HALLONPAJ)


Caféjobb och stadstur i egen takt.
Herrejesus imorgon är det upprop.
Vad ska man säga.
Jag tror jag måste gå ner och prova kläder.
Eller ska jag skriva en lista på top 3 bäst med mig själv
Ja.

Bäst med mig
1. Alla gillar mig.
2. Snygg
3. Social (vid bekvämlighet.)
4. Skön person desutom.

Ja, det kommer gå bra imorgon.

DAVOSGRÖT
1 ÄPPLE
SALLAD MED LAX
KÖTTFÄRSÅS SPAGETTI OCH SALLAD
KAFFE

Sjukt duktig på att hålla sig till sjölivet vid caféarbete
och när min fina spion (bästa vänninna) smsar inside information
ang var exet är, vem han är med (den lille, brunetten, inte snygg. . .)
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0