Mån 1/8

Uppstart
Nystart

Hör och häpna: Idag tog jag ett beslut
Den som väljer väljer rätt
Sjöfart och logistik it is.
NU KÖR VI.

Tänker redan på hur sjukt awkward det kommer bli första dagen.
Dessutom måsta jag lära mig lite engelska på 2 veckor.
Haha.

Herregud. Är dock sjukt stolt över mitt beslutsfattande.
BÖR verkligen sätta lite press på mig själv ang. Andreas.

Pratade i tele med honom påväg in till jobbet och nej

MAT
Havre m pumpa o lin
Blåbär
Brustablett
= 200

Spagetti o köttfärssås
med 1 tomat
=400?

Kaffe m mjölk
= 50

Kesella 35
Keso 90
Fil 45
linfrön
Hallon
= 200

1 ägg
=80

1 kyckling ciabatta

Bett på texmex pizza

1 kaffe

1 lingondryck
= 700?

SUMMA: 1600

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0