Sjöliv dag 4 (18/8-10)

I onsdags jobbade jag bara.
I torsdags, igår vart det övningssits:

Okej
PHADDER-Hampus är min bästis nu.
Hälsat på filippas vän Ted och hans vän:
stefan går i min klass och är segeltok, är massa i hjuvik har pluggat ekonomi i halmstad? och lite juridik.
ADAM- En kaptensnubbe bjöd mig på inträdespengen och en öl. ca 40 kr men ändock värt att minnas för att kunna bjuda tillbaka.

Mina snubbar är fortfarande najs.
Felix är min stellan och jag är stella.
Bytte nummer med den norska och en annan brud??
Boris=Anastacia=Filippas vän.
.Palmis ska börja i min klass.

Hann alltså inte med förkalas hos Lud, utan gick direkt till sittningen.
Sjukt najs att de väntade på mig.

Niclas vill ha. Har ett ex i förflutet minns inte när
men kan varit i år flyttade hon till Linköping.
Niclas stannade inte i kön, han gick HEM??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0