Dag 1 Sjöliv. 14/8- 11.

JA: MAT, ALKOHOL, LÖPNING. MÅLA, SKRIVA, LÄSA. (FRUKT ÄR MAT)
NEJ: SNASK OCH EX. (SNASK ÄR ALLT FRÅN GLASS TILL HALLONPAJ)


Hej och välkommen till det nya livet.
Gladlivet.
Du är dina tankar.
Tänk rätt.
Tänk någonting fint.
Snart börjar Sjöfarts livet.
Superspännande.
Supermycket supande i 4 veckor.

Idag gör jag mig redo för att få plats med mitt nya liv
Dvs. Städar mitt rum.
Det är lättare att andas när var sak står på sin plats.
Dessutom lättare att börja med ett projekt. Typ Måla.

TRÄNING: 35 MIN LÖPNING HÖGBACKARUNDAN
MAT: HAVREGRYNSGRÖT MED KESO, KAFFE
TONFISKSALLAD BAS PÅ KESELLA MED QUINOA, KAFFE
HAVREGRYNSGRÖT


Dagen slutade med sleepover hos Em He.
Svårt att sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0