Dag 3 Sjöliv. 16/8- 11.

JA: MAT, ALKOHOL, LÖPNING. MÅLA, SKRIVA, LÄSA. (FRUKT ÄR MAT)
NEJ: SNASK OCH EX. (SNASK ÄR ALLT FRÅN GLASS TILL HALLONPAJ)


Är helt brutalnöjd.
Dagen kunde inte ha blibvit bättre.
Men vi kan börja från början,
och ja jag ville hemskt gärna vända
gå nerför avenyn igen
när jag såg gigantiska folkmassor och käckt ståhej i överflöd framför mig.

Blev visad vägen till min folkmassa.
Fick påse med papper och päron i.
Fick tröja att ta på mig.
Fick tvingas vara med på ramsor
Sånger. Raketen. Vågen.
Dog inte. Gjorde som man skulle.
Hittade två snubbar att prata med, Kaptener.

Alla nollor skulle sedan vallfärda upp till skolan.
Jag hittade snyggaste ensamma varbergsbo att prata med.
Gay-snygg.

Sedan lite visning av film och lite info.
Jag satt med blygaste. Ingen inspiration.
Därefter bussfärd till Lindholmen.

Rundvandring.
Gav mig ingenting. Jag kommer ju ändå inte hitta.
Lunch med nytt killgäng.
Ludwig från småland som jobbar på Zarah och är 90a och har lillebror som är 92a.
Niklas som kommer från kungälv och har jobbat som lagerarbetare och värdetransportkörare.
?? från Halmstad som måste lösa boende som har jobbat som brevbärare
?? som är seglingsproffs
?? som är brud och norsk och seglingsproffs.

Kort och gott.
Jag är så glad att jag klarar upp situationen.
Har kul med randomsnubbar.
Har löst telefonnummer för att kunna lösa förfest till på onsdag.

Sen käkade vi en korv på kajen och jag sa att jag inte skulle dyka upp imorgon
men det skulle jag visst för jag jobbar inte fören klockan 15.

DAVOSGRÖT
1 PÄRON
PASTASALLAD
1 KORV MED BRÖD, 1 COLA
POTATIS OCH ROSTBIFF

LÖPNING RANDOM MAXI OCH SEN SKOG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0