Fredagen 19/8 och lite lördag 20/8

Fredagsarbete på kulturkalaset till klockan 17.
Soloförfest i källaren på baggen.
Gemensam förfest hos random brud i johanneberg.
Sittning med brandmän och dansande bara överkroppar.
Glada damer och trötta damer.
Jag är jätteglad dam.
Nya namn på tjejlistan.
Vissa mer pigga.

Vidare till Gasken (igen)
Jättemycket dans med danskapten.
Puss med danskapten.
Duktig dansare.
Påväg hem till danskapten.
Medan han inte hittade hem tog jag förnuft till fånga
Och skulle väl egentligen också hitta hem.
Ringde Hellis.
Hon var brutalute och jag fick vara med.

Träffade kille.
Samskolan. Rudebecks. Inget stort fan.
Vi spelade in en musikvideo.
Jag kiknade av skratt.

Hemgång. Han ville ha nummer.
Jag ville ses utan nummerbyte.
Nästa dag klockan 14 sa vi.

Jag var 5 minuter sen.
Men han var där. Var kvar.
Var sjukt trevlig.
Skrattar jätteunderligt och fint.
Arkitektstudent.
Vasastadenbo.

Han lärde mig vart Hjörnes plats var

gondol är en långsmal flatbottnad venetiansk båt som framförs av en gondoljär

vad heter det når man läser poesi?

musikvideo

kants filosofi den som väljer väljer rätt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0