Klantkonversation

belinda!

vi är på väg ut

ärligt talat jobbat på sangria för länge

jag tänker på dig ibland

dags för sangrian att bevisa vad den kan gå för, då?

gör du?

 ka

ja.

dumt som fan attjagh erkäönner doicvk

vill säga förlåt men vet ej v arför

varför är det dumt? du ploppar upp i mitt huvud också

du är fin

säga förlåt för vadå?

du är finast männika top tre i mitt liv

du är bäst linda, du gör det svårt för andra att komma upp till din nivå.

jag älskar och hatar att du säger så

och jag säöger aldtrig älskar eller hatar

men det är så jag känner

jag, vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att du är en fin flicka och inte träffat någon som är i närheten.

 fan andreas

du har mitt nummer om du vill prata. min dörr är öppen

det suger att jag tänker på dig

nu ska jag gå

hoppas att du mår nbra

för du är top tree det fonster

finaste

FINASTE

jag mår så bra så bellinda jag hoppas att du får en jätte-fiin kväl, med mycket skoj!

ha det fint

ha det bäst

detsamma




  • Jag säger att han är top 3 finaste.
    2 gånger.
    Eller ja, skriver. Knappt läsbart.
    Dessutom till fel man.
    Pinsamt.
    Inte rätt.
    Fel
    FELFELFEL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0