LÖP-LIV 1. (mån, 4 juli)

MAT
11.00
1 dl havre 130
pumpa och lin 30
jordgubbar 30
kaffe m mjölk 30
1 ägg 80
= 300

Keso, kvarg
och jordgubbar
=200

Sallad m
tomat 50
köttbit 100?
majs 70
lite olja 50?
lite potatis 50
= 450?

3 sillar
3 potatisar
lite gräddfil och lök
1 skiva grovt bröd
= 400?

SUMMA: 1350

TRÄNING
Löpning 35 min innan frukost.
Bombabacken och nordlyckeskolansskog, dalen hem.

TANKAR:
Nu jobb. Med kjol. Hoppas jag slipper byta till kockkläder.
HAHA observera det nya livet. Som sagt. ÖL livet sög, ingen öl och ändå FAIL.
Haha igen. På tisdag ska vi dricka öl, wihuu

GRYM MATDAG!
Och jag slapp byta till kockkläder eftersom jag jobbade vip hela dagen!
Bra dag. Kul.
Alltså, Löpning och jobb idag. Nu sova snarast eftersom jag jobbar brutaltidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0