LÖP-LIV 7. (sön 10 juli)

MAT
Filröra
hönökaka med potatisgratäng
= 500

1 päron
1 brödbit
= 100

Macka m ägg
och sallad och potatissallad
= 300

2 frukter
= 100

Sallad med
bönor
tomat
soltomat
ost
lite olja
m en fralla
= 500

Kesoröra
kaffe m mjölk
= 230

1 klyftpotatissmak
= 50

1 frukt
1 bagel m cremecheese
= 450?

SUMMA KCAL:
2300??

TANKAR:
Blir helt. Matt av honom.

Trots ganska sämst matdag är jag nöjd.
Har varit i disken hela dagen och det ska bli SÅ SKÖNT att få vara ledig!
Jag har insett att nej, det kommer inte fungera med and.
Jag Fick mens!
Ska få träffa min fina emma imorgon i det fina vädret!

Har alltså idag åkt hem från honom, och vänt till jobbet i princip.
Instängd och varm är jag med honom.
Jag vill vara fri och cool. Lite varm och bubblig också förståss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0