BALANS 8. (tis 21/6)

MAT
10.00
Gröt m lin, sol, bär
1 äpple
= 250

12.00
1 äpple
=50

13.00
15 bitar sushi (sushibuffé)
= 700?

19.00
Hallumisallad m vinegrette
= 400?

21.00
Kesoröra
m melon
banan
kvarg och yoghurt
= 400?

SUMMA KCAL = 1900??

TRÄNING: Powerwalk 1 h

TANKAR

Hjälp redan 21 juni.
Idag en heldag med hellis, powerwalk, sushibuffé,
stadstur, och salladsätande i hennes fina lägenhet.

Den första
den största
den enda?
kärleken.

Dåtid
Nostalgilureri
Hittepåromans
Föredetta.

Beskrivningen av
de där stora
skabbiga
grå byxorna
känner jag igen
ICA-kassen
i din hand
kan jag se framför mig.

Dock svårare att föreställa mig
förstå
acceptera?
det där
korta
glada
brunhåriga
som trippar
vid din sida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0