BALANS-LIV 1. (tis 14/6)

Balans mellan kost och träning, samt att samtidigt ha kul.
Det är det nya temat på livet som startar idag.
Amsterdam är/var jättefint och trevligt och skönt.
Betoning på skönt om man ska se till en av kvällarna.
Ärligt talat skönast någonsin.


Balans kosten:
- Vätska är samma som vatten. (alt alkohol när det serveras)
alltså, ligg lågt med funlight och cola, ingen blir gladare av det.
- Var snål med kolhydrater.

Balans träningen

- Löpning sker minst två gr/vecka gärna fler.
- Simmning uppskattas och belönas med solning.

Balans psyket
- Känn dig snygg/smal = Du är snygg/smal
- Du är dina tankar och beslut, utnyttja det till din fördel

MAT

14.00
2 ägg 160
1 dl keso 90
1 äpple 50
Bär 50
= 350

18.00
1 dl bönor 70
2 dl köttfärssås 200?
1 tomat 50
2 soltomat 50
sallad gurka lök
lite olja 50?
=400?

22.00

1 äpple

SUMMA KCAL: 800?


TRÄNING: Högbackarundan 35 min

TANKAR

Sov till kl 13 idag, vilket nog var behövligt efter två nätter med snål-sömn.
Är nu nyss hemkommen från att ha träffat honom.
Tyckte igår att det kändes lite jobbigt att prata med honom i telefon.
Undrade för mig själv om amsterdamtrippen hade ngt att göra med denna sinnesrubbning.
Var lite opepp på att träffa honom innan idag.
Nu känns det dock bra. Det var kul att se honom.
Charmig.
Jag som gillar hår och ogillar när folk tar bort det, tyckte han var fin i sitt korta.
Jag gillar synen av oss två, jag gillar honom lika mycket.

Smart hjärna
osmart hjärta

Hjärtesmart
Hjärndöd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0